Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
t f?r ?nnu en maraton. Bonus: dessa s
Jag b?rjade testa skon i augusti, Nike Air Max 97 Donne medan p? Hood till Coast Relay race fr?n Portland till Seaside, Ore., Och jag hade fortfarande dem genom november. Jag anv?nde dem f?r hastighetssessioner p? banan som varierade i avst?nd fr?n 400 meter till 1200 meter upprepningar. Det ?r en ganska l?ttviktig sko, s? rekommenderas definitivt f?r snabbare hastighetssession men kan ocks? vara en passform f?r t?vlingar upp till en halv maraton. Till skillnad fr?n VaporFly 4%, d?r dess popularitet tenderar att skeva mot den allvarligare publiken av l?pare, rekommenderas Pegasus Turbos f?r l?pare av alla f?rm?gor. Som sagt ?r det f?rst?eligt att prisgraden p? $ 18Adidas Ultra Boost Mujer 0 f?r Zoom Pegasus Turbo ?r en oro f?r vissa l?pare-du b?r vanligtvis str?va efter att f? mer ?n $ 1 per mil p? dina skor. (Det ?r viktigt att notera att jag hittade att du Adidas Superstar Dames kan komma n?gonstans fr?n 200 till 250 miles p? dessa skor.) Men det finns ocks? ett annat j?mf?rbart alternativ f?r mindre avancerade l?pare som vill f? mer k?rstr?cka ur sin sko.
Nike Air Zoom Pegasus Nike Air Max 270 Damen35 ?r prissatt till en mer rimlig $ 120, och ?ven om den v?ger en hel ounce mer ?n Pegasus Turbo, ?r det ett bra val f?r dem som s?ker en l?pare med mer h?llbarhet. Skummet p? Air Zoom Pegasus 35 ?r inte s? mjukt, s? det kommer att vara l?ngre, men det ger fortfarande tillr?cklig d?mpning och en fj?drande k?nsla under foten.
Medan Pegasus Turbos ?r utformade f?r fler elitl?pare, ?r Air Zoom Pegasus 35 ett perfekt val f?r l?pare p? alla niv?er, oavsett om du bara har b?rjat eller tr?nat f?r ?nnu en maraton. Bonus: dessa skor finns Adidas Ultra Boost Dames i smala, vanliga, breda och www.artelara.nl breda bredder, vilket g?r dem till en bra passform f?r alla. Efter att ha k?rt n?gra maraton i de f?rsta iterationerna av UltraBOOST, var jag intresserad av att se vilka prestationsf?r?ndringar adidas har gjort f?r att en sko som har blivit en favorit f?r idrottare, liksom Nike Air Max 90 Damen hype djur och sneakerheads som en livsstil spark. Den nya UltraBOOST 19-shoe har en annan k?nsla med sin "PrimeKnit 360" ?vre som ?r v?vd ?ver skopans ?verdel. Det tar n?gra steg f?r skon f?r att f? en bra passform runt din fot. St?det p? h?len ?r f?rb?ttrat och adidas avviker inte bort fr?n skummet som har gjort det v?ldigt Adidas ZX 700 Mujer popul?rt med l?pare som f?redrar en mer vadderad sko. P? grund av det h?r tillskottet fann jag det mer l?mpligt f?r l?tt och m?ttligt paced k?rningar eftersom det ?r tyngre p? grund av mer BOOST-skum vid basen. Den h?r nya utg?van av skon ger en fastare k?rning p? l?ngre str?ckor. Jag har n?gra lagkamrater som har anv?nt UltraBOOST f?r att komma tillbaka fr?n skada p? grund av d?mpningstekniken.
Jag gick n?gra steg i regnet Nike Air Force 1 Womens med skor Nike Air Max 270 Mujer och dess "mindre glidande och mer grepp" f?rb?ttringar som fungerade i tidigare utg?vor var fortfarande d?r p? grund av att  Continental Gummi anv?nds p? botten. Yttersula ?r mycket slitstarkt j?mf?rt med konkurrenten i Nike Zoom Pegasus Turbo. Det finns lite eller inga slitm?nster p? utsidan av den tiden du tr?ffar n?gonstans fr?n 50 till 100 miles med skor.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)